فندوق قشنگم heart

با اینکه حتی یکبار هم ندیدمت ولی هر روز بیشتر از دیروز دوست دارم .حس عجیبیه که احساس میکنم دلم برات تنگ شده با این حال که هنوز ندیدمت. احتمالا کلی ذوق میکنی وقتی یه روزی بفهمی یه زمانی یکی از بزرگ ترین آرزو های خالت بودی. فندوق خاله حرف زدن با تو، حس کردن تکون خوردن های تو، حتی دلتنگی برای اومدنت هم یکی از بهترین حس های دنیاس. البته بماند که اون اولا خیلی از دستت کفری بودم چونکه من خواهرمو مثل جونم دوست دارم و وقتی میبینم داره درد میکشه حاضرم هر کاری کنم که حالش بهتر شه و از الان بهت بگم که حواست باشه که خواهرمو  اذیت نکنی چون در اون صورت عواقبش با خودته frown

و باید بگم که تا حالا چندین و چند بار باهات حرف زدم اما هربار با شوق بیشتر و هر بار بهت گفتم پس کی میای؟؟

و  اینو بدون که توی این دنیا کلی آدم خوب و کلی آدم بد هست ولی دلت قرص مگه ممکنه خاله ستایش بذاره آب تو دل فندوق تکون بخوره؟؟؟smiley

تا وقتی من هستم از هیچی نترس فندوقک خالهheart

دیروز مامانت گفت دل تو دلش نیس که ببینتت.

اینجا آدمای زیادی هستن که لحظه شماری میکنن ببیننت مثل من blushsmileyheart

خاله شدن یکی از بهترین حس های دنیاس که من برای هر دختری آرزو میکنم :)


 

نامه ای به سپهر ( همون فندوق خودمون)